8.10.09

這幾天又覺得特別累。

上班以來,每天重重覆覆,光陰好像溜得快些。或者實情是這樣:工作佔去生活的大部份,便覺時間不經用。

一代又一代的年輕人投入社會,為了生計奔波營役,終日身體疲乏、精神恍惚。驀然回首,垂垂老矣,百病叢生;想來想去,人生竟是一片空白,原來沒有時間事奉父母、與伴侶溝通、陪著孩子成長。這是很多香港人的悲哀。

從前以為趁有工作能力賺錢的時候,先為未來打拚,將來就可以早點退休,過愜意的日子。那時候我倆多麼珍惜下班後的時光,一起開開心心吃飯、回家,有你在身邊,總是笑聲不絕。

現在,日出日落,地球仍然如常轉動,可是,近來常想,這樣子活著,恁地無味。

6 則留言:

  1. 係時候要change一下,如果唔係,好快悶死!行街`睇戲`打波`行山`攝影....搵D野學下玩下個人唔會咁失落.總是覺得秋天容易使人情緒高漲亦容易失落,可以好開心亦可以好傷感,對前景充滿希望但有時會感憂慮.小心小心

    回覆刪除
  2. 係囉,我都唔明點解香港人o既生活會咁忙,唔可以o岩o岩好o係公司做好o野,準時放工,好好休息享受人生,開開心心又迎接下一個工作日.

    回覆刪除
  3. oliken:多謝您的建議!其實我唔係悶,我剩係睇書都唔夠時間,重有好多興趣未得閒玩,點會驚冇事可做?不過係覺得唔可以再同自己最愛的人為未來一起奮鬥,而家營營役役為搵食,但係唔做又唔得,好冇意思囉。

    慧瑩:香港人出o左名工時長,超搏命,搵錢大晒,老細點會畀您例外!您睇下D法國人,幾悠閒,賺少D唔緊要,國家經濟都唔關我事,最緊要quality life & quality time,多D時間陪心愛的人。

    回覆刪除
  4. 唉!呢啲香港文化到底幾時至可以改?

    回覆刪除
  5. 雲霞姬子12/10/09 01:12

    不能和心中深愛的共度是無法改變的事,但「愛」是無限的可以將「他」溶入妳的血胍中不是和您同生同活著,當妳去愛任一人時「他」都和妳一起不是一樣有意思?得著一段時光可作回憶總比從來沒有得著或失去更好吧!

    回覆刪除
  6. 慧瑩:我諗到我o地呢一代退晒休之後或者可能改到少少o卦。

    姬子:讓他融入與我一起去愛當然有意思,但是一起去勞碌就冇意思囉,因為他已經唔使吃飯,唔需要世俗的物質,係我先至要囉。/_\

    回覆刪除