18.10.09

一人遊

因為有點事情要去大埔,便順道往海濱公園走走。


天色很晴。有人在放風箏,放得好高好高。想起很久以前和你一起放風箏,也是放得好高好高。如果我把話兒寫在風箏上放上天空去,你會看得到嗎?

公園裡有個回歸紀念塔,像蛇一樣盤踞在吐露港岸邊。




風微微地吹,毒熱的太陽照著頭頂。幾朵白蘭從樹上飄落,我撿起來,聞了聞香,放在水池中。

原來我們還有好多地方沒去過呢,下次天氣好又有空的時候,我再帶你去玩。

4 則留言:

  1. 呢個回歸紀念塔都幾好樣wo!近大埔邊到ah?濕地公園有無到過?都有D野睇下、影下、行下,不過就遠了一點lu.

    回覆刪除
  2. 雲霞姬子18/10/09 22:22

    那裡的洗手間妳有否用過?清潔嗎?

    回覆刪除
  3. 第一次見你個blog有相,風景唔錯.

    但願你多啲帶佢睇靚景,自己都開心啲呢.

    回覆刪除
  4. oliken:大埔海濱公園近大埔工業村。濕地公園我還未去過,謝謝您的介紹。

    姬子:那裡的洗手間我沒有用過,抱歉回答不了您的問題。

    慧瑩:第一次看到有相,你沒有看過我碗雞粥嗎?睇完靚景心情都係差唔多,不過當係順便出去活動下囉。

    回覆刪除