22.5.11

羊爸爸壽宴

昨晚叨羊爸爸的光,在樂農吃了一頓豐美的素宴。網友、聽障朋友濟濟一堂,非常開心熱鬧。

慧瑩和雷娃很有我老人家心,送我一個史迪仔(昨天好像不是我生日啊),裡面有糖果餅乾。小兩口子親繪的搞笑圖案可愛極了。


慧瑩《情迷史迪仔》:http://game0924.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=2978413

在此再祝羊爸爸生日快樂,一家幸福,笑口常開!

6 則留言:

  1. 咩老人家啊?你再咁叫自己信唔信我下次唔啋你吖o拿?

    呵呵,你唔嫌棄呢隻蛀牙史廸佬進註你屋企就好啦. :P

    尋晚我都食得好開心,多謝羊爸爸畀呢個機會我o地玩到癲添呢.

    回覆刪除
  2. 非常感謝老師的光臨,令學生的生日會生色不少!
    是學生多謝Daphne老師才對!

    回覆刪除
  3. 慧瑩:
    我明明係老人家,唔畀人講都有既,咁咪即係剝削我既老人福利?
    而家史迪仔住係我個電視機頂,我同佢都好開心呀!謝謝您和雷娃 ^^

    羊爸爸:
    暈啦,我邊有資格做您老師呀,再係咁以後唔同您玩 >.<

    回覆刪除
  4. 哈,你o衣o家暫時冇資格講'剝削你既老人福利'喎,過多幾廿年先啦.

    哈哈,你要記得食o左啲開心糖,同得閒扭吓佢耳仔喎,唔係佢都唔聽你話o架喇.:P

    回覆刪除
  5. 唔好啦,老師。最多羊爸爸請你吃雪糕嘞。

    回覆刪除
  6. 慧瑩:史迪仔好乖呀,睇到佢就開心。

    羊爸爸:您叫邊個呀?不如我請您食雪糕啦,唔好意思今晚卒之都係甩底。

    回覆刪除