27.9.12

澳門半日遊

閑著沒事,趁天氣好,去澳門逛逛。

時間不充裕,只在大馬路一帶隨走隨看,吃很普通的食物。遊巴士河,每程MOP$3.2,倒也寫意。


近黃昏,享受一杯Gelato,讓心情甜美。澳門地小人口少,橫七豎八的小巷沒太刻意規劃,兩旁開滿食店,中間一排排石凳供遊人休息吃小食,帶旺商舖生意,比香港趕絕小販大排檔聰明得多。


渴望有你作伴,這生已沒可能。惆悵中學習自得其樂。

2 則留言:

  1. Daphne唔好惆悵,你重有好多朋友,例如我,不過我就星期六會好啲.

    你可以搵朋友出o黎呢.

    回覆刪除
  2. 謝謝 :)
    不過我怕人逼,所以星期六日假期就寧願匿埋屋企。
    好多時我去玩都係即興,朋友又豈是容易隨傳隨到呢。
    我就是有這點怪僻 :p

    回覆刪除