13.8.16

開心

今晚很開心見到慧瑩和雷娃、羊爸和羊媽,我們約了一起去唱K,歌王歌后濟濟一堂。

慧瑩和雷娃帶了不少零食,還送我們韓國紫菜;羊媽請大家吃好好味的魚乾。我則毫無貢獻 >_<

希望好快下次再出來一起玩。

5 則留言:

  1. 我同雷娃都好開心再次見到你o地呢,高興見到你飽滿o左,又再次聽到你悅耳o既歌聲,我重可以點唱聽.:p

    所以你有貢獻o架. :)

    回覆刪除
  2. 我o地尋日都好開心見到你o地,亦高興見到你飽滿o左,又聽到你悅耳o既歌聲,我又有得點唱,你點會冇貢獻?

    PS: 明明今朝留o左言,又冇o左,同埋呢o度o既留言驗證撳到傻.

    回覆刪除
  3. 不好意思,個site加左新功能,多左個自動飛去junk box。Setting冇乜可以搞,我已經整到可最簡單使用到。希望之後會易d用。

    見到慧瑩好精神,令我放心左。您同雷娃都要開心同保重,食返多d野 :)

    回覆刪除
  4. 原來有個自己掉垃圾系統.
    大家咁話.

    回覆刪除