28.12.16

澳門過聖誕

好友W邀我跟她一家三口到澳門過聖誕,熱鬧地玩了四日三夜。


24日下午,吃完豬扒包,順便逛路氹歷史館,裡面的展覽叫「先民天工:路氹考古文物展」,展出當地考古發掘出來的古代先民生活器物,並原址保留地下石結構遺址。館內不准拍照。


平安夜晚上,巴黎人酒店外,燈飾很美。


聖誕日金蓮花廣場,午飯時間,沒有遊客。

然後參觀了三個博物館:




大賽車博物館、




葡萄酒博物館、




消防博物館。


拆禮物日到黑沙灣海灘玩泥沙。

27日午餐後乘船回家。遇上非常大浪,從未試過這樣顛簸。

某晚W問我,如果她不約我來玩,聖誕節我會怎樣過?我說,應該在被窩裡過,上上網、煲劇之類。她笑說,她也想到應該會是這樣。

4 則留言:

  1. 四日o係澳門進行博物館之旅,又長智識了.
    巴黎人酒店外o既巴黎鐵塔好似東京鐵塔.
    消防博物館有趣.
    前日晏晝風大同凍啊.

    回覆刪除
  2. 係呀,之前都唔知道澳門咁多博物館哩。
    巴黎人酒店是今年下半年才開張的,宣稱門外的巴黎鐵塔跟法國那座是1:2。但是我睇落覺得應該冇咁大。東京鐵塔未去過,唔係一樣都係抄巴黎咩?
    4個館都好好睇呀。
    去之前check定天氣,所以有晒準備。係未見過咁大浪囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢開o左紅色燈就同東京鐵塔勁似.

      刪除
  3. 哦,原來如此。
    其實巴黎人的鐵塔燈飾會不停變色,好靚架!

    回覆刪除