16.12.20

朝聖

Donki在香港風風火火開到第五間分店(聞說還陸續有來),我一次也沒去過。今天因為順道,就去學人朝聖了。



那個icon公仔原來叫做唐吉訶德企鵝,總覺得他的樣子好似Q太郎。這間位於將軍澳偽中產豪宅的新分店,地方不大,貨品很多,什麼都賣。店裡用貨物繞成一條路,從入口到收銀處,好難回頭走,對於我這種喜歡自由走動,即使有興趣買的都會先放下、想清楚,真的要買才回去拿的人,實在極之無癮;加上我最怕人多擠迫,雖然想來今天應該不算人多,不過已足夠令我沒有心情購物了。而且東西也不特別便宜,辜負了「驚安」兩個字。隨便買了幾十元食物,就結賬走人。

2 則留言:

  1. 係喎,驚安同另外有間日本超市,都喺疫情下照開,好似同平時一樣正正常常咁.
    啲嘢的確唔係特別平,但印象中,特價貨係平嘅.

    回覆刪除
  2. 我當日真係唔見有特別平的東西,所以有點失望 :(

    回覆刪除