26.12.10

火鍋旁的快樂聖誕

聖誕日。

傍晚,邊玩電腦遊戲邊看電視,還沒決定晚飯吃甚麼。新聞說今天氣溫急降,呼籲年輕人多關心獨居長者。這時電話響起,是美麗善良的天使慧瑩,呵,年輕人關心孤獨老人來了,真應景!

原來慧瑩和雷娃想邀我一起打邊爐,本來不好意思當電燈膽,經不起慧瑩遊說,不忍拂逆美女的盛意拳拳,趁著還未老得不能動,出去走走也好,就答應了。

雷娃帶路來到一家門面不甚起眼的火鍋店,慧瑩已訂了桌子,我們等了一會便就坐。雷娃說這家店是某的士司機的推介,海鮮極好。我們點了滿桌食料:烏魚扣、象拔蚌、鮑魚、鮮蝦、大蟶子、桶蠔、魚鰾、炸魚皮、牛肉、生菜……在清香的芫茜皮蛋湯裡灼熟,大快朵頤,說說笑笑,興逸橫飛。

好像很久沒吃過這麼豐富的聖誕大餐了。也沒料到今年的聖誕還能夠跟快樂兩字掛勾。

今年的聖誕,你也過得快樂嗎?慧瑩和雷娃這可愛乖巧的一對,佳節當前不去過二人世界,倒是惦著我老人家。你說我該怎麼答謝他們呢?

13 則留言:

  1. 嘩嘩嘩!咁凍重唔瞓o係o度打blog?

    嘩嘩嘩!你又扮老人家?

    嘩嘩嘩!聖誕節唔係情人節,就算情人節都唔一定只同愛人一齊.

    嘩嘩嘩!好彩你肯賞臉出o黎食,至令我o地都食到咁多種o野.又好彩雷娃冇介紹錯,唔係我必定內疚.

    嘩嘩嘩!多謝你咁靚o既手機掛飾呢.

    嘩嘩嘩!你要答謝我o地,只須做好呢件事,就係:好好照顧自己,活得開心.當大家約出o黎時,健健康康,好似尋晚咁精神奕奕同勁講笑. :)

    *係咪好多'嘩嘩嘩!'呢,你知點解o架啦. :P

    回覆刪除
  2. 白色冰淚26/12/10 16:59

    Daphne扮老人家~~扮極都唔似老人啦..哈哈!!!
    在香港冬天打邊爐真是好享受,也很高興Daphne和慧瑩、雷娃過了一個愉快的聖誕~~~

    回覆刪除
  3. 嘩嘩嘩嘩嘩!
    點解冇我份?我仲老過Daphne老人家好多好多喎。

    回覆刪除
  4. 慧瑩:多謝您同雷娃,呢一餐好好味又開心,仲要多謝您地送既朱古力,我會乖乖地等您地再call我出黎食 ^^
    咁凍重唔瞓o係o度打blog -> 老人家唔使訓咁多
    你又扮老人家 -> 唔使扮,我真係好老

    冰淚:我沒有扮呀,我係獨居老人。下次您冬天來香港,我們一起去打邊爐啦!

    羊爸爸:因為您唔係獨居囉...

    回覆刪除
  5. 白色冰淚27/12/10 17:25

    聽說香港的冬天好冷,不像越南那樣還要開冷氣...
    我想..我不會冬天去香港了,怕會感冒傷風咳:(
    謝謝妳的好意:) ..^^

    回覆刪除
  6. 我多謝Dahpne這麼漂亮的禮物才對呢.

    回覆刪除
  7. Daphne,做咩要等我call?邊個搵邊個都得呢.

    多謝白色冰淚都戥我o地開心而高興.

    你怕凍....唔驚,香港一年四季都有得打邊爐,下次你再o黎仍可以試試.

    羊爸爸,因為你實為自己準備好靚餸囉.我o地下次再約吖.

    回覆刪除
  8. 冰淚:好啊,夏天來也可以去打邊爐的 :)

    雷娃:多謝您喜歡那小禮物!

    慧瑩:您和雷娃忙,您搵我容易D嘛 :P

    回覆刪除
  9. 呵呵, 有嘢食, 要預我呀!
    打邊爐, 諗吓都暖晒囉:)

    回覆刪除
  10. May-媽:下次再約^^

    回覆刪除
  11. 新一年雷娃每星期o既休息日改o係星期三,睇o黎以後更難就喇. :(

    回覆刪除
  12. 因為怕黑,吳敢四圍走,呢到人氣多d就係呢處留言--祝你2011年一家萬事如意,身體健康,身居要職.

    回覆刪除
  13. 慧瑩,星期三我都可以出來啊!

    oliken:您有咩唔敢架,平時對住羊爸爸口沫橫飛,乜都敢講,哈!謝謝您來訪,祝您生活快樂,升職加薪,孩子聽話,事事稱心!

    回覆刪除