11.1.16

驚喜禮物

史諾比駕駛飛機 3D puzzle,砌好了,好靚!機頭螺旋槳和機底輪胎是可以轉動的。



(估計)本來這是雷娃為了和同事聖誕節交換禮物而買,後來他和慧瑩自己抽回,現在變成轉送給我的驚喜禮物。

謝謝雷娃和慧瑩。

5 則留言:

  1. 希望你唔好介意,因為我o地知你鍾意呢個,好過求祈送唔知咩俾你好,其實我o地都鍾意佢o架,不過我o地真係想送出去,但硬係送唔到.(我唔係o係o度兜o架.)

    重有,o個晚我o地同爸爸一齊走,爸爸大讚你唱得好好聽,好多謝你. :)

    回覆刪除
  2. 希望Daphne唔好介意,因為我O地知你鍾意呢個所以送俾你答謝,好過求祈送o野俾你.而且我o地真係好想將呢份禮物送出.

    PS:我爸爸當晚讚你唱得好好聽呢,多謝你.

    回覆刪除
  3. 點會介意啊,好開心呢 ^_^

    多謝世伯稱讚。我其實有d緊張,驚出錯,驚失禮您地 :目

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁緊張都唱得咁好.今日我同事問我,唱歌o個位係咪請返o黎?我答係朋友.佢o地大讚好好聽呀!

      刪除