20.4.11

收視?羞事!

金像獎收視咁低?我唔信囉!

你話有冇蠱惑,心照啦,好多傳聞行內行外聽唔少,不過,係呀,我冇確實證據。

重想玩一台獨大幾耐呀?咁不合時宜,唔單止阻住地球轉,重阻住自己進步,醒下啦唔該!

冇話幫邊個台,好睇、鍾意睇,我自然會睇,我自己識揀,我唔係睇台徽,我係睇節目。

6 則留言:

  1. Daphne突然咁大反應o既?

    回覆刪除
  2. 哈哈!第一次全用廣東話寫blog,您看著語氣好似比較激烈,不過對於一些看不過眼的事,Patrick都聽慣我咁講野架啦 :p

    一早就知道香港的收視調查有問題,做法極不科學,廣管局卻從不做野,侮辱觀眾智慧。

    兩家免費粵語電視台,TVB基本上我只睇"正識第一",可惜參賽的藝人文史哲常識不足,令節目不好看,暫時只得岳華哥根底較好。"今日VIP"也間中看,視乎主持和受訪者是誰。

    ATV近來則看"我要做特首"和"讀知天下",主持的意見立場,觀眾並非要照單全收,而是給我們更多思考角度。之前就喜歡"亞洲星光大道",比TVB同類製作"超級巨聲"有heart上十倍。

    回覆刪除
  3. 白色冰淚21/4/11 16:34

    今天...好高興看到Daphne換了深紫色的畫面,不再黑漆漆的了,我好喜歡呵!相信其他網友都喜歡吧...

    回覆刪除
  4. 謝謝冰淚喜歡 :)

    回覆刪除
  5. 嗯,其實亞視好多節目都好有質素,但始終資金有限,所以好多時變o左做亞二.

    回覆刪除
  6. 資金可能是一個原因,但電視業以至整個娛樂圈的生態失衡和各種怪現象,TVB(承襲邵氏傳統的)壟斷經營方式的確難辭其咎。

    回覆刪除