24.9.17

手機壞了

早兩日和慧瑩一樣,我們相同型號的手機一起壞了(慧瑩的網誌文章:《手機壞了+生日party》)。今天取回修理好的手機,少不免一番折騰,花了個多小時才將所有設定弄回原狀,並將日常使用的應用程式下載齊全。

可是這個過程令我很不安。現代人已經離不開網絡和通訊科技了,我們的確享受著無比方便,以致無法不倚賴它,然而付出的卻是大量個人資料及私隱。我在這方面一向十分謹慎,但是smart phone真的很smart,即使我沒有主動透露給它的事情,它還是從我的生活習慣中知道了。

我們都回不去了。離群隱居也沒有用了。仔細想想,其實挺可怕的。

6 則留言:

  1. "花了個多小時才將所有設定弄回原狀"<----已算少,如果係我,我起碼要用半日. :(
    冇錯,科技發達造就o左方便之餘,同時亦令人畏懼,除非用返只打出打入o個啲機.

    回覆刪除
  2. 返到屋企,用舊機認證毫無阻滯,一下子就登入Google account,重識得問我係咪註冊多一部新機,叫我改新密碼,係咪好恐怖呢 :D 之後其餘的安裝同設定就好簡單。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁呢個又可以話係保障自己,唔怕被人盜用o左個A/C.

      但我有個問題,開動o左手機後其實係咪唔可以登出google,登出o左有冇咩影響?

      刪除
  3. 但係我地控制唔到hold左我地資料的人點樣用……唔通真係憑良心咩?私隱政策也是任由佢地改。

    其實登出左係用唔到d updates呀,notifications呀,主要係次次登入麻煩囉。

    回覆刪除
  4. 係,所以咪話返唔到轉頭囉。

    回覆刪除