9.9.17

做人愛自由

曲:顧嘉煇
詞:黃霑
唱:鄭少秋

天空海闊人開朗 胸襟寬曠情意長
清風令我心醉 大海添我樂暢
塵俗氣 沾不上 優悠歲月長

不憂衣食呢不管世間事
天生做人愛自由 心呢歡暢

春郊秋嶺萬方闖 山青水秀人舒暢
星燈耀我方向 月影邀我往
憑傲氣 沖宵漢 英雄心膽壯

登高一嘯萬聲千響相和
肝膽相照愛自由 心呢相向

星燈耀我方向 月影邀我往
憑傲氣 沖宵漢 英雄心膽壯

登高一嘯萬聲千響相和
肝膽相照愛自由 心呢相向

6 則留言:

  1. 多謝Daphne o既生日蛋糕同美妙o既歌聲,今晚我好開心呀!
    多謝你. :)

    回覆刪除
  2. 唔好客氣^_^
    我都好多謝你容忍我嘅「局部爛聲」,也令我享受左愉快的一晚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唱K只係玩吓relax,又唔係參加比賽,唔使咁認真,咁樣減唔到壓之餘反而俾壓力自己,何必?

      刪除
  3. 我覺得自己唱得難聽先大壓力喎 >_<

    回覆刪除