19.1.10

垃圾政府

接了一通令人懊惱的電話。

事情本身並不複雜,而且明明早已交代清楚毫不含糊,實在搞不懂那些笨官員的死腦筋到底那裡出錯,為甚麼重覆地詢問,重覆地要求再辦手續,拖延又拖延?錯不在我,難道我上輩子欠了你們嗎?氣死人了!白養這些低能公務員。

垃圾香港政府!還要多少奉公守法的小市民受你們的烏氣?我還算有點知識的也落得這種對待,想來已不知幾多孤兒寡婦給狗官冤死!

2 則留言:

  1. 好彩我唔係,亦冇資格做公務員.:P
    其實有啲公司都有呢種人o既,只係自己遇唔遇到.
    Daphne,盡情o係o度發洩啦.

    回覆刪除
  2. 佢口大我口細,真係畀佢地激死幾次。

    回覆刪除