16.2.12

重想做特首,認真唔知醜

屋宇署人員證實唐英年位於九龍塘約道7號大宅地庫違例僭建,該地庫長19米,闊11米(面積約2200平方呎),高3.5米。

唐生冇得抵賴了吧?噢,且慢,物業業權屬於唐太,因為當年婚姻和感情低潮,明知(太太主張?)僭建違規,仍然知法犯法……呸。請問閣下如何一力承擔?看著唐太可憐也可笑。這個時候除了自己揹晒上身死撐老公,好像也沒有更好的做法。嫁了這樣的男人,唉~前世唔修。

有錢少爺仔,低智無腦已經夠衰,更可悲的是無誠信、無人格、無法無天。到這地步還厚著臉皮不肯退選,恬不知恥。我估應該冇香港市民想被佢「服務」。自動消失當幫忙啦。唔係想被屋宇署告先至收手呀?

4 則留言:

  1. 還是Daphne水平高,寫得比羊爸爸好得多啦。我貼去我喥嘞。
    我頭先打電話俾你,你唔聽,係咪傔羊爸爸煩呀?

    回覆刪除
  2. 唉!o係o度搵藉口博同情,重要唐太揹鑊,咁o既龜縮男人加上佢做官時o既言論,

    畀佢做o左特首,不單止維護唔到港人利益,重會被共產黨o係香港更橫行無忌,香港民主自由就更加倒退. :(

    17-2-2012 8:31pm

    PS: 終於留到言.

    回覆刪除
  3. 白色冰淚19/2/12 11:06

    我也是終於開到留言的小視窗,但一時又不知說什麼,有話想說的時候又開不到留言,激死!!

    回覆刪除
  4. 羊爸爸過獎,請隨便轉貼。
    我出左街聽唔到電話響,對不起哦。

    慧瑩、冰淚:可能系統還在改東西,抱歉。

    回覆刪除