29.9.09

亦舒的小說裡有個名句:忍無可忍,重新再忍。

只能這樣了,我沒有其他法子。

10 則留言:

  1. 我諗我開始體會到.
    我o衣o家做o野唔理人o地lu,只憑良心,唔理人,做得幾多得幾多.

    回覆刪除
  2. 慧瑩:您的態度好正確。笑罵由人,灑脫地做人。

    回覆刪除
  3. Daphne,

    這裡漆黑幽深,頗不自在,故此我將昨晚提及的資料放在您Yahoo Blog的留言版,可往查看。

    回覆刪除
  4. TC先生:抱歉。謝謝先生的資料,我會細閱的。

    回覆刪除
  5. 發生了甚麼事ah???

    回覆刪除
  6. 原來Dahpne識彈結他,如果唔夠膽,下次可先去羊爸o度表演.

    回覆刪除
  7. 慧瑩:我好水皮咋,又好耐冇彈,笑大人個口呀。

    回覆刪除
  8. 放心,我個口已經好大,所以點笑都好,都唔會再大. :p(講笑啫.)

    啊,咁試吓多啲重拾結他,同TC夾吓band吖.

    回覆刪除
  9. 慧瑩個櫻桃小嘴都話大,咁我個咪甕缸?

    回覆刪除