12.4.14

迷你飯煲食譜 之 XO醬排骨菜飯

前日上班時在街上見到推銷迷你飯煲,買了一個。外型趣緻,只比雷娃慧瑩送的飯煲撲滿大一點兒,不過這個可真的能煮飯。

一個人開餐,很多時候不想煮飯煮餸或者煮麵,如果加上唔想落街,索性唔食算數,餓狠了就隨便吃些餅乾。這樣懶的生活,我知道不好。家裡一個大飯煲,煮一碗飯,薄薄的一層米鋪不滿飯煲底,好嘥電。煮麵是比較簡單,但吃得多冇益,來來去去幾條菜加幾隻餃子又食到厭悶。你看我藉口一堆,忍不住要數落我吧。哈哈。

這個迷你飯煲看來不錯,150W低用電量,可以煮白飯最多四碗,附送小小的不銹鋼蒸餸碟,蒸個水蛋、也許一個小肉餅,一人份,剛好。拔除電源之後,仍自動保溫數小時,飯煲保溫壺兩用。

我人懶,又要快又要方便,要有肉有菜,最好一煲熟洗少隻鑊,直接拿著煲來吃洗少份碗筷。為了增加自煮誘因,以免三分鐘熱度令飯煲束之高閣,於是我去街市找靈感,買了好些食材回家試煲。

登登登凳……XO醬排骨菜飯,做法如下:

1. 排骨約4安士,洗淨,瀝乾,加XO醬調味
2. 菜1棵,洗淨,切細
3. 米1.25杯,洗淨

註:隨煲附送的小量杯,一杯米等於一碗飯

4. 米、水(適量)、菜、排骨依次放入煲內


蓋上煲蓋扣緊,接上電源,開始煮啦。紅燈亮著是加熱,跳到綠燈即是煮熟保溫。由於飯煲內容豐富,所以需時較長。大概30分鐘後……

好香呀!


煲的內部是不黏底塗層,不能用硬物刮。我用附送的小膠勺舀飯餸吃。飯後再來點水果和清茶,完美的一餐。

3 則留言:

  1. 看到你這樣子,我有點放心了。

    回覆刪除
  2. Daphne好叻啊(拍手中).

    但街市肯俾你買咁少菜?而排骨呢,好似大舊o左啲. :p

    幾時俾我o地上o黎黐餐?

    回覆刪除
  3. 羊爸爸:我向孤獨老人的生活又邁進了一大步。

    慧瑩:我唔叻架,菜買左兩斤呀,有好多棵;排骨係大舊d,不過我斬唔到。

    回覆刪除