24.10.14

日本遊 • Day 10 • 大阪 - 繼續食、玩、行

2014年10月14日、晴

颱風去得好快,實際上只打了半天風,早上起來,天氣晴朗到不得了。昨天休息充足,今天便可再出動。拿出昨晚買的芝士火腿卷和海苔野菜沙律,吃早飯先。



慢條斯理的,到出得門時已快十一點。今日的目標,是四個地鐵站組成的四隻角:右上長堀橋、右下日本橋、左下難波、左上心斎橋。四站位置接近,大概像太子走到旺角吧,肯定不似在京都烏丸、河原町那種辛苦。我從長堀橋出發,向東走,目的地松屋町。

很快就到了。這是玩具街,有新有舊,兼且有批發有零售。食玩王國的店,很多一整套一整套的玩具,比香港便宜一半。不過我只是看,沒買。



之後是日本橋,目的地黑門市場,吃新鮮刺身。




哇哇哇!

然後返難波,行街街。戎橋筋至心斎橋筋,長長的商店街,百貨公司、潮流服裝、土產手信,應有盡有。



路經一蘭拉麵,折過去看看,嘩,午膳時間,好多人排隊。

四點幾,休息一會,去吃懷石料理。

這家餐廳的懷石料理有五種,級別由低至高,由平至貴。我選了第二高級的,比最高級的便宜二千多円。我不是吝嗇在乎,而是兩個級別的差距,就只是熱盤不同,最高級別的是和牛,我那個是鯛魚。和牛嘛,我在神戶已經吃過了。


九道菜的懷石料理,每個步驟、每個細節,氣氛、食具,都一絲不苟。

飯後閒逛一會,回酒店去了。

2 則留言:

  1. 比香港平一半,被雷娃見到佢一定係咁買係咁買(我暈).
    新鮮刺身,Daphne有食神.
    你影o個條人龍就係等一蘭拉麵o既?我驟眼睇,點解啲人o既下半身係雪糕筒?
    雷娃舊同學夫婦o係o個o度買o左拉麵俾我o地,佢o地話一人只可買一個,好矜貴.
    懷石料理左下角o個個係咩o黎?

    回覆刪除
  2. 食玩王國真係好吸引,那些全8款、全10款套裝,二三千円一set,平呀!
    黑門市場刺身真係超好食,大粒帶子勁厚肉,正!
    一蘭排長龍,雪糕筒係店方擺來引導人龍點樣排隊。
    懷石料理左下角係蘋果蓉鴨胸,冷盤黎既。

    回覆刪除